Films uit de oude doos | v.v. Vierpolders

Rond 1963, voetbal in Vierpolders aan de Kerkweg

Ca. 1963, voetbal in Vierpolders aan de Kerkweg…

Deze keer een filmfragment zowaar! Al spittend in het archief van het Streek Archief Voorne-Putten en Rozenburg kwamen er 2 films met beelden van Vierpolders rond 1963 voorbij.

In een van die films zit echter een fragment van 3 minuten waar een wedstrijd van Vierpolders op het veld aan de Kerkweg voorbijkomt. En dat fragment is nu hier te zien. Mooie beelden van bijna 60 jaar geleden, er zullen zeker veel mensen herkend worden uit die tijd!

Hoewel helaas wel zonder geluid, veel kijkplezier met dit filmpje, klik maar op de foto!

1963_film.jpg